Preskočiť na kategórie produktov Preskočiť na košík Preskočiť na navigáciu

Vzorové jedálničky

Vzorové jedálničky

Nenechávajte plánovanie svojho jedálneho lístka na poslednú chvíľu a vždy si dopredu dobre rozmyslite, čo budete jesť. Nie nadarmo sa hovorí, že pripraveným šťastie praje. Pri chudnutí to platí dvojnásobne.

Majte vždy poruke vhodné potraviny alebo KetoDiet a KetoLife jedlá. Len tak sa vyhnete nástrahám rýchleho občerstvenia v momente, keď nastane čas na ďalší chod.

Ako by teda mohla vyzerať vaša strava v priebehu celého dňa v jednotlivých krokoch diétneho plánu? Pozrite sa na ukážky možných variantov, ktoré sme pre vás pripravili. Pamätajte, že je to len jedna z mnohých možností, a preto ju berte ako inšpiráciu.

Ako bude vyzerať váš jedálniček pre:

Diétny plán BASIC

Jedálniček pre diétny plán BASIC 1. krok 2. krok 3. krok

Jedálniček pre 1. krok

Jedálniček pre 2. krok

Jídelníček pro 3. krok

Jedálniček - kombinácia KetoDiet a KetoLife jedál
Jedálniček - len s nápojmi
Raňajky
Proteínová palacinka + avokádová nutela z ½ avokáda, 1 lyžica holandského kakaa osladená KetoLife čakankovým sirupom + 100 g malí
Desiata
150 g bieleho gréckeho jogurtu, 100 g čučoriedok, 50 g mix orechov alebo Low Carb tyčinka KetoLife
150 g bieleho gréckeho jogurtu, 100 g čučoriedok, 50 g mix orechov alebo Low Carb tyčinka KetoLife
Večera
Proteínová omeleta KetoDiet na 1 lyžici olivového oleja s grilovaným baklažánom, paprikou a šampiňónmi

Povolenú zeleninu (až 500 g), vybrané druhy ovocia a zdravé tuky si môžete dať kedykoľvek počas dňa. Jednotlivé jedlá si môžete v priebehu dňa ľubovoľne poskladať, a to napríklad podľa vzorového jedálneho lístka, ktorý vám poslúži ako inšpirácia.

Diétny plán MEDIUM

Jedálniček pre diétny plán MEDIUM 1. krok 2. krok 3. krok

Jedálniček pre 1. krok

Jedálniček pre 2. krok

Jedálniček pre 3. krok

Jedálniček - kombinácia KetoDiet a KetoLife jedál
Jedálniček - len s nápojmi
Raňajky
Proteínový puding KetoDiet + 100 g lesného ovocia + 50 g mix orechov
Desiata
Vaječná omeleta z 3 ks vajec, olivový olej, 2 paradajky, ½ avokáda alebo 1 KetoLife Pyré
Vaječná omeleta z 3 ks vajec, olivový olej, 2 paradajky, ½ avokáda alebo 1 KetoLife Pyré
Olovrant
100 g mozzarelly, poľníčkový šalát s paradajkami alebo Low Carb tyčinka KetoLife
100 g mozzarelly, poľníčkový šalát s paradajkami alebo Low Carb tyčinka KetoLife

Povolenú zeleninu (až 500 g), vybrané druhy ovocia a zdravé tuky si môžete dať kedykoľvek počas dňa. Jednotlivé jedlá si môžete v priebehu dňa ľubovoľne poskladať, a to napríklad podľa vzorového jedálneho lístka, ktorý vám poslúži ako inšpirácia.

Diétny plán INTENSE

Jedálniček pre diétny plán INTENSE 1. krok 2. krok 3. krok

Jedálniček pre 1. krok

Jedálniček pre 2. krok

Jedálniček pre 3. krok

Jedálniček - kombinácia KetoDiet a KetoLife jedál
Jedálniček - len s nápojmi
Desiata
Syr cottage, 200 g cherry paradajok, čerstvá bazalka alebo 1 porcia hotového jedla KetoLife
Syr cottage, 200 g cherry paradajok, čerstvá bazalka alebo 1 porcia hotového jedla KetoLife
Olovrant
Večera
Zeleninový šalát so šmakounom (175 g) nakrájaný na kocky, orestovaný na 2 lyžiciach olivového oleja, bylinky, zálievka balsamico alebo Risoni KetoLife s krevetami
Zeleninový šalát so šmakounom (175 g) nakrájaný na kocky, orestovaný na 2 lyžiciach olivového oleja, bylinky, zálievka balsamico alebo Risoni KetoLife s krevetami

Povolenú zeleninu (až 500 g), vybrané druhy ovocia a zdravé tuky si môžete dať kedykoľvek počas dňa. Jednotlivé jedlá si môžete v priebehu dňa ľubovoľne poskladať, a to napríklad podľa vzorového jedálneho lístka, ktorý vám poslúži ako inšpirácia.

Jedálniček po diéte

Jedálniček po diéte
 
 
Raňajky
1 krajíček žitného chleba (50 g) alebo 1 plátok chleba KetoLife, 1 balenie Lučiny (80 g), mix zeleniny 100 g (uhorka, cherry paradajky, ľadový šalát...)
Desiata
1 téglik jogurtu gréckeho typu 150 g) alebo kaša KetoLife, mix ovocia 100 g (jahody, čučoriedky, maliny), mix orechov (vrchovatá hrsť 50 g)
Obed
Plátok lososa pripraveného na olivovom oleji (100 g), špenát na cibuľke, dochutený smotanou a cesnakom (100 g), zemiaky varené v šupke (100 g) alebo Risoni KetoLife s morčacím mäsom
Olovrant
1 téglik syru cottage, mix orechov (vrchovatá hrsť 50 g) alebo Low Carb tyčinka KetoLife
Večera
Vaječná omeleta (frittata) z 2 vajec, cuketa, paprika, šampiňóny, 2 lyžice olivového oleja

Bude sa vám hodiť!

  • Kompletné znenie receptov označených zeleným symbolom ikona-recept.jpg nájdete v našom ketoreceptáre.
  • Akú zeleninu, ovocie a zdravé tuky si v priebehu diétneho plánu dopriať? Prehľadné zoznamy povolených potravín si naštudujte na stránke Čo budem jesť.

Odporúčanú zeleninu si môžete dať kedykoľvek počas dňa až do množstva 500 g/deň. Navrhnuté menu pre jednotlivé kroky je iba ilustratívne a nie je povinné. Chceme vám len ukázať, že si jednotlivé jedlá môžete v priebehu dňa ľubovoľne poskladať. Iba pre 1. krok diétneho plánu BASIC nie sú vhodné proteínové tyčinky KetoDiet a raňajkové kaše.

Podpora

Potrebujete poradiť?

Ozvite sa nám a my vám poradíme ako schudnúť.

Predajné miesta

KetoDiet produkty si môžete zakúpiť u vybraných partnerov.

Mapa predajní

Majte prehľad

Prihláste sa na odber nášho newslettra a o všetkom budete vedieť ako prvý.

Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracovaním osobných údajov