Preskočiť na kategórie produktov Preskočiť na košík Preskočiť na navigáciu
  • 3 + 1 ZDARMA. Štyri nadýchané maslové croissanty plné bielkovín teraz kúpite za cenu troch. Pozor, akcia platí len do 30. 9. 2019 alebo do vypredania zásob.

Chudnutie do plaviek efektívne

V lete pri bazéne sa ľahko ukáže, kto na sebe poctivo pracoval. Už žiadne schovávanie do svetrov a objemných mikín. Ak sa aj vy chcete v plavkách cítiť dobre, je najvyšší čas pre to niečo podniknúť! Poďte na to s nami.

Ako rýchlo schudnúť do plaviek?

Všetci by sme si priali schudnúť ľahko a rýchlo, nie vždy sa nám to však darí tak, ako sme si vysnívali. Raz sa proti nám postavia kamaráti, ktorí nás pozývajú na najrôznejšie posedenia s množstvom jedla, druhýkrát nám chýba potrebná motivácia. A inokedy si jednoducho nevieme rady.

K rýchlemu chudnutiu sa potom najčastejšie uchyľujeme vtedy, keď nás čaká nejaká významná udalosť, ako napríklad práve nadchádzajúca dovolenka a plavková sezóna.

Ak zhadzujeme kilá príliš rýchlo a nekontrolovane, môžeme sa stretnúť s niekoľkými úskaliami. Obávame sa jojo efektu, spomalenia metabolizmu, úbytku svalov miesto tukov alebo chýbajúcej energie. Ako týmto nechceným strašiakom predísť?

  1. Sústreďte sa na to, aby zmeny vo vašom životnom štýle boli plynulé a hlavne trvalo udržateľné.
  2. Nikdy by ste pri zmene stravy nemali pociťovať hlad alebo nepríjemné pocity.
  3. Zmeny robte postupne, po krôčikoch. Nechcite všetko hneď.

Chudnutie môže byť aj príjemné!

Svoje o takomto chudnutí vie pani Kveta (40), ktorá začala mať problémy s nadváhou po nástupe do sedavého kancelárskeho zamestnania. Pocity po úspešne zvládnutom a dobre nastavenom diétnom pláne hovoria za všetko:

paní Květa
Našla som svoje stratené sebavedomie. Užívam si, že mám konečne skvelú náladu a netrápim sa svojou postavou. Zrazu sa za vami otáčajú muži, pretože ste pozitívna a máte dôvod sa konečne usmievať.
Príbeh pani Kvety

6 tipov na pohodové chudnutie do plaviek

Jedzte menšie porcie v pravidelných intervaloch

Jedzte menšie porcie v pravidelných intervaloch

Raňajky odporúčame do cca 30 minút po prebudení a nasledujúce jedlá potom v zhruba trojhodinových intervaloch. Najzradnejšie je sa v jedle extrémne obmedzovať, alebo dokonca nejesť vôbec. Na to hneď zabudnite. Negatívna energetická bilancia (nižší energetický príjem ako výdaj) je síce žiaduca a zaistí vám pozvoľné chudnutie, o zaškrtený metabolizmus však určite nestojíte. Nerobte teda svojmu telu podmienky na to, aby si šetrilo a ukladalo na horšie časy.

Pite čistú vodu

Pite čistú vodu

V priebehu dňa pite tak, aby ste vôbec nedostali smäd. Zabránite prehriatiu tela v teplých dňoch, hydratujete svoju pleť, budete lepšie spať a môžete sa aj vyhnúť zbytočným bolestiam hlavy. Optimálne množstvo tekutín vypitých za deň sa pohybuje v rozmedzí 2 – 3 l. Ak športujete, objem, samozrejme, zvýšte.

Podporte svoje chudnutie spaľovačom

Podporte svoje chudnutie spaľovačom

Na trhu je dostupné veľké množstvo podporných produktov, ktoré obsahujú kofeín, guaranu či zelený čaj. A to všetko sú látky, ktoré dokážu šikovne efekt vášho chudnutia povzbudiť. Spaľovače tukov nájdete ako v tabletách, tak aj v tekutej forme. Napríklad L-karnitín nielen podporí spaľovanie tukov, ale pomáha regulovať hladinu krvného cukru a zvyšuje vašu energiu.

Do stravy zaraďte bielkoviny

Do stravy zaraďte bielkoviny

Dostatočné množstvo bielkovín v jedálnom lístku by malo byť samozrejmosťou. Ochráni vašu svalovú hmotu a podporí úspešné chudnutie. Siahnite po chudom mäse, kyslých mliečnych výrobkoch, ale nebojte sa ani kvalitných proteínových jedál a nápojov. Ak si pripravíte vychladené proteínové smoothie, dokáže vás navyše osviežiť a dodá vášmu telu potrebné živiny.

Športujte, hýbte sa

Športujte, hýbte sa

Akákoľvek pohybová aktivita je pri chudnutí prospešná. Choďte do práce pešo, obujte tenisky a vyrazte si do lesa zabehať, vyskúšajte jogu, sadnite na bicykel a choďte sa na cca 45 minút prejsť. Čokoľvek, čo vás bude baviť, sa počíta.

Keď maškrtiť, tak zdravo

Keď maškrtiť, tak zdravo

Asi nemusíme vysvetľovať, že taká proteínová tyčinka je oveľa lepšia ako klasická sušienka. Milovníci palaciniek ocenia proteínovú palacinku. A ak si nedokážete predstaviť kávu bez dezertu, proteínová panna cotta bude to pravé. Proteínovými dobrotami uspokojíte svoj maškrtný jazýček aj bez hromady cukru a nenarušíte si tak svoju snahu o schudnutie.

Všetky naše tipy skúste zaradiť do svojej každodennej rutiny postupne. Uvidíte, že s každým dňom sa budete cítiť lepšie a chudnutie do plaviek bude jednoduchšie a ľahšie.

Chudnutím pre dovolenku sa to začína. Ale nekončí

Na chudnutí do plaviek je skvelé to, že vás môže navnadiť na dlhodobú zmenu vášho životného štýlu. Udalosť ako dovolenka je skvelou počiatočnou motiváciou, ktorá vašu cestu k zdravšiemu ja odštartuje. Aj malé udalosti môžu viesť k veľkým zmenám.

Chcete chudnúť pomocou KetoDiet? Prečo nie

Zhadzovanie kíl pri ketodiéte zaisťuje stav zvaný ketóza. Je to jednoduché – znížite príjem sacharidov na minimum, doplníte do stravy dostatok bielkovín, napríklad pomocou špeciálnych proteínových jedál a nápojov. Tým ochránite svaly a budete zhadzovať naozaj len tukové zásoby. Tiež si v strave doprajete zdravé tuky, veľa zeleniny a výsledok na seba nenechá dlho čakať. Práve rýchlosť a efektivita tohto typu diéty je jej veľkou výhodou.

Ak si chcete chudnutie uľahčiť a nemusieť premýšľať nad zostavovaním jedálneho lístka, vyskúšajte niektorý z našich diétnych plánov.

Chcem schudnúť bez práce!

Podpora

Potrebujete poradiť?

Ozvite sa nám a my vám poradíme ako schudnúť.

Predajné miesta

KetoDiet produkty si môžete zakúpiť u vybraných partnerov.

Mapa predajní

Majte prehľad

Prihláste sa na odber nášho newslettra a o všetkom budete vedieť ako prvý.

Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracovaním osobných údajov