Zelená výpredaju! Produkty v pôvodnom kabátiku so zľavou až 40 %Vyberte si. Len do vypredania zásob.

Chudnutie pre mužov

Vedeli ste, že takmer 67 % slovenských mužov trpí nadváhou alebo obezitou?*

Paradoxne však svoje tukové vankúšiky omnoho viac riešia ženy, ktoré sú na tom o poznanie lepšie: 32 % žien má nadváhu a 19 % je obéznych. Alarmujúce je zároveň to, že sa za posledných 25 rokov počet obéznych mužov zdvojnásobil. To už je, páni, na pováženie.

A ako ste na tom vy? Dajte si pozor, pretože aj s ľahšou nadváhou vám hrozia nielen zdravotné problémy, ale utrpieť môže aj váš spoločenský život. Že preháňame? Spomeňte si, ako ste sa cítili, keď ste si išli naposledy zahrať s kamarátmi futbal. Alebo ste radšej zostali sedieť doma, pretože to už neubeháte? 

Keto diéta pre mužov

Ak na vás zdravá strava a pravidelný pohyb nezaberá a pri chôdzi po schodoch, alebo dokonca už pri zaväzovaní šnúrok sa zadýchate, skúste to s chudnutím inak – pusťte sa do ketónovej diéty

Chcem schudnúť

Chcete si svoju hmotnosť iba udržať? Aj pre vás máme pár skvelých slaných i sladkých tipov, ako doplniť bielkoviny. Pomôžu vám chrániť svalovú hmotu a lepšie regenerovať po športovej aktivite. 

Chcem doplniť bielkoviny do stravy

Proteínová diéta aj pre mužov 

Princíp proteínovej diéty je veľmi jednoduchý a funguje u každého zdravého človeka, ktorý trpí nadváhou. 

Vo svojej strave znížite obsah sacharidov na minimum – v 1. kroku do 50 g denne – a vďaka tomu sa dostanete do tzv. ketózy

V ketóze si telo ako zdroj energie vyberie namiesto sacharidov vlastné tuky. Začne ich spaľovať a vaše nadbytočné kilá zmiznú

Jaroslav schudol s keto diétou

Konečne diéta, ktorá funguje 

Skúste to ako víťaz redukčnej premeny Jaroslav.

„Na KetoDiet mi vyhovovala časová nenáročnosť. Nemusel som absolútne nič vymýšľať, zapisovať, pripravovať – jednoducho som si niečo vybral a o päť minút to jedol. A kilá šli konečne dole! To mi veľmi vyhovovalo.“ 

Chcem schudnúť 

Ako na to? 

  • Zvoľte si diétny plán, ktorý vám sadne. 
  • Vyberte si svoje proteínové jedlá a nápoje. 
  • Zakrúžkujte si v kalendári prvý deň diéty. 

Vyberte si svoj diétny plán 

Máme pre vás 3 typy diétnych plánov, ktoré sa líšia v dĺžke svojho trvania: 

  • BASIC na 3 × 2 týždne (pre nízku nadváhu) 
  • MEDIUM na 3 × 3 týždne (pre strednú nadváhu) 
  • INTENSE na 3 × 4 týždne (pre vysokú nadváhu) 

Ktorý diétny plán je ten pravý? Vyplňte našu BMI kalkulačku a my vám to spočítame.  

Vybrať si diétny plán 

Poskladajte si jedálny lístok 

Aké proteínové jedlá a nápoje si vybrať? Zvoľte jeden z variantov: 

1) Výhodný balíček proteínových jedál a nápojov 

  • Chuťovo rozmanité jedlá a nápoje
  • Vopred poskladaný jedálny lístok a pevný plán. 

Chcem výhodný balíček 

2) Proteínové jedlá a nápoje podľa vlastného výberu 

Jedálny lístok si poskladám sám

V strave potrebujem doplniť bielkoviny 

Viete, ako okrem poriadneho steaku do svojho jedálneho lístka dostať správnu dávku bielkovín, vitamínov, minerálov, ale takmer žiadne sacharidy? Siahnite po bleskovo hotovom proteínovom nápoji alebo jedle. 

1) Sladké proteínové raňajky alebo desiate 

  • proteínové palacinky 
  • proteínové pudingy 
  • proteínová smoothie 
  • proteínové kaše 
  • proteínové tyčinky alebo croissanty 
  • proteínové dezerty 

2) Slané proteínové rýchloobedy aj večere 

  • proteínové omelety alebo zemiaková placka 
  • proteínové polievky 
  • proteínové cestoviny 
  • proteínový chlieb 
  • Namiesto vyprážaných zemiakových lupienkov „si zobnite“ BBQ alebo čedarové proteínové čipsy a sušené mäso. 

Ísť do e-shopu

3) Jednoduché, diétne a na bielkoviny bohaté recepty 

Došli vám nápady na zdravé recepty? Inšpiráciu hľadajte v našom keto receptári. Nájdete v ňom tipy na recepty v rámci diétneho plánu, ale aj po jeho skončení. 

 

Vedeli ste, že muži chudnú inak ako ženy? 

O rozdieloch v chudnutí u mužov a žien ste už určite počuli, naozaj sa vám však chudne lepšie ako ženám? 

Oproti ženám máte vyšší podiel svalovej hmoty, ktorá energiu spracováva aj v kľudovom stave.

Ženy majú vyšší podiel tukového tkaniva, ktoré je, naopak, zásobárňou energie. 

Výrazne vás neovplyvňujú hormonálne pochody tak ako ženy a máte zvyčajne rýchlejší metabolizmus, a to aj v čase, keď sa chudnúť nesnažíte. 

Odpoveď je ÁNO. Mužom sa obvykle chudne ľahšie ako ženám. A tak si oproti ženám môžete v diétnom pláne KetoDiet dopriať aj viac tzv. sladkých variantov proteínových jedál, a to proteínové tyčinky, proteínové kaše alebo pudingy. Tieto sladké jedlá však medzi sebou v jednom dni nekombinujte ani vy. 

Idete do toho s nami?

Chcem si vybrať svoj diétny plán