Preskočiť na kategórie produktov Preskočiť na košík Preskočiť na navigáciu

Časté otázky o KetoDiet

Často kladené otázky klientov pri užívaní proteínového programu KetoDiet

1. Aké sú obmedzenia pri užívaní proteínovej diéty?

Áno, na našich webových stránkach sú uvedené kontraindikácie, pri ktorých neodporúčame program absolvovať. Odporúčame prípadne kontaktovať praktického lekára a nechať si urobiť základné vyšetrenie.

2. Pre koho je diéta určená? Schudne každý človek?

Proteínová diéta je určená primárne pre klientov, ktorí majú vysokú nadváhu až obezitu. U nich je účinnosť diéty výraznejšia vďaka väčšiemu podielu tukového tkaniva. BMI je dosť všeobecným kritériom. Aj u klientov s optimálnym BMI možno program aplikovať ako možný štart metabolizmu, ale úbytky nebudú dosahovať deklarované hodnoty u klientov s nadváhou. Klienta je vhodné vždy upozorniť na túto skutočnosť. V minimálnom počte prípadov sa takisto môžeme stretnúť s tým, že u klienta ketóza nenaštartuje vôbec – v prípade metabolickej poruchy, zdravotného stavu. V tom prípade je potrebné program ukončiť. Úbytky môžu byť, sú však spôsobené nízkym energetickým príjmom a nie samotným princípom ketózy.

3. Musím absolvovať všetky tri kroky programu?

Áno, všetky tri kroky majú svoj zmysel. Prvý je rýchlochudnúci, kedy prijímate iba proteínové jedlá KetoDiet v počte 5 jedál v pravidelných intervaloch. V tomto kroku chudne klient najrýchlejšie. Maximálna dĺžka prvého kroku je 8 týždňov pri vysokej redukcii. Druhý a tretí krok sú stabilizačné, kedy sa už postupne vraciate k bežným bielkovinovým jedlám.

4. Hrozí po skončení diéty tzv. jojo efekt?

Riziko jojo efektu vzniká v prípade, ak človek absolvuje diétu, ktorá je založená na nízkom energetickom príjme a organizmus si po skončení začne uchovávať „zásoby na horšie časy“. Pri proteínovej diéte nehladujete, v pravidelných dávkach prijímate vysoké množstvo bielkovín. Je teda veľmi vhodným motivačným začiatkom redukcie a úpravy celkového životného štýlu. Udržanie hmotnosti je vždy o prístupe k stravovaniu po skončení diéty. Dôležité je aj zaradenie pohybovej aktivity.

5. Musím piť iba nápoje?

Diétu môžete absolvovať dvojakou cestou:

  1. proteínové nápoje 5x denne + odporúčaná zelenina
  2. kombinácia všetkých produktov z ponuky KetoDiet + odporúčaná zelenina

Proteínové kaše a tyčinky odporúčame zaradiť neskôr v prvom kroku, obsahujú viac sacharidov a nie sú vhodné pre bezprostredný štart ketózy. Všetky jedlá sú voľne kombinovateľné.

6. Nechcem chudnúť, iba upraviť stravu.

Produkty KetoDiet sa dajú využiť nielen pri chudnutí ako celonáhrada stravy, ale do stravy sa dajú zaradiť napr. v počte 2 jedlá (zaistíte príjem kvalitných bielkovín) a vyriešite 2 jedlá v rámci celodenného príjmu. Vhodné sú proteínové tyčinky (pri športe, na cesty), proteínové nápoje sú ideálnou možnosťou ako sa navečerať. Pri tomto počte sa telo nedostane do ketózy, pri spojení s pohybovou aktivitou je zároveň možnou cestou úpravy hmotnosti.

7. Pracujem na zmeny, ako riešiť diétu v tomto prípade? Mám dlhší deň, ráno skoro vstávam, chodím neskoro spať.

Aj pri zmenovej prevádzke platí zásada pravidelnosti. V bdelom stave príjem v pravidelných intervaloch po asi 3 hodinách. V prípade, že má človek dlhší deň, je vhodné zaradiť prípadne ďalší nápoj (napr. posledný nápoj o 19.00 h a spánok až po polnoci).

8. Ako sa pripravujú výrobky? Nápoj je veľmi sladký (hustý).

Návod na prípravu je uvedený na obaloch. Pri príprave nápoja je potrebné dodržať dávkovanie – 2 zarovnané odmerky. Množstvo vody (alebo odstredeného mlieka) je na vás. Podobne má dochucovaciu rolu tabletka s príchuťou, môžete dať len polovicu alebo piť úplne bez príchute.

9. Zastavilo sa mi chudnutie. Už 5 dní váha stojí. Robím niekde chybu?

Ak dodržiavate režim a odporúčania, nie je dôvod obávať sa chýb. Drobné výkyvy (aj niekoľkodenné) sú bežné. Telo sa nezbavuje tuku presne podľa krivky. Medzi prvé úbytky patrí zadržaná voda, naviazaná na tuk. Človek pociťuje celkovo „spľasknutie“, až potom nastupuje redukcia tuku. Mnohokrát je lepšie merať straty v centimetroch na obvodoch.

10. Môžem pri diéte piť kávu, alkohol?

Kávu pri diéte môžete, ale bez cukru a s odstredeným mliekom. Sladiť možno stéviou, možno využiť aj tabletku s príchuťou do nápojov. Je vhodné zvýšiť príjem tekutín. Alkohol je pri proteínovej diéte úplne vylúčený. Obsahuje sacharidy a tie brzdia proces ketózy (víno je takisto alkohol!).

11. Možno pripraviť nápoj vopred, alebo musí byť „čerstvý“?

Nápoj sa dá pripraviť aj vopred, napr. ráno na celý deň, je dôležité uchovať ho v chlade, rozhodne nie na priamom slnku. Podobne možno pripraviť aj omeletu a konzumovať ju studenú.

12. Aký je rozdiel medzi KetoDiet Element a Minibasic?

Rozdiel je iba v balení diéty. KetoDiet Element je prášok v dóze, Minibasic v už naporcovaných vrecúškach – cestovné balenie. Účinnosť je zhodná.

Podpora

Potrebujete poradiť?

Ozvite sa nám a my vám poradíme ako schudnúť.

Predajné miesta

KetoDiet produkty si môžete zakúpiť u vybraných partnerov.

Mapa predajní

Majte prehľad

Prihláste sa na odber nášho newslettra a o všetkom budete vedieť ako prvý.

  • Heureka
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard