Zelená výpredaju! Produkty v pôvodnom kabátiku so zľavou až 40 %Vyberte si. Len do vypredania zásob.

8 tipov na vianočné lowcarb cukrovinky, po ktorých nepriberiete

10. 12. 2019Tento článok vám zaberie 3 min čítaniaNikola Nevečeřalová

Len ťažko si asi predstavíte Štedrý deň bez vianočného pečiva. Ako si však pochutnať na tradičných sladkostiach a nestrachovať sa pritom o ručičku na váhe, ktorá by sa mohla opäť pohnúť smerom nahor? Jednoducho. Namiesto klasických druhov si tento rok pochutnajte na odľahčenom a napriek tomu chuťovo skvelom nízkosacharidovom sladkom pečive.

Proteínové low carb cukroví - guličky obaľované v kokose a kakaovom prášku s proteínovým nápojom s čokoládovou príchuťou.

... a štíhla línia zostane nedotknutá

Než sa však pustíte do sladkého chrumkania, je dobré si uvedomiť, že ani diétnymi sladkosťami by ste sa nemali napchávať od rána do večera – ak teda nechcete po novom roku začínať s KetoDiet nanovo. Stačí sa držať niekoľkých jednoduchých pravidiel. „Určite si maximálny počet kúskov cukroviniek na deň, napríklad 3 až 5, odporúča nutričná poradkyňa Martina Dvořáková, ktorá sa chudnutiu a zdravému stravovaniu venuje už viac ako 15 rokov, „a nejedzte cukrovinky navyše k bežnému jedlu. Zaraďte ich ako jedno z jedálnapríklad ako dopoludňajšiu desiatu. Potom nezjete zbytočné kalórie navyše.“

Keď sa dáte do pečenia, a to nielen cukroviniek, dajte prednosť kvalitným surovinám. Vyhnite sa biele pšeničnej múke a klasickému bielemu cukru. Použite múku špaldovú, mandľovú alebo napríklad kokosovú. Cukrovinky oslaďte čakankovým sirupom, ktorý obsahuje veľkú dávku zdraviu prospešnej vlákniny a len 5 g cukru na 100 g, alebo brezovým cukrom. Vaše sladké pečivo tak bude mať oveľa lepšie výživové hodnoty. V neposlednom rade nezabúdajte medzi sviatkami ani na pravidelný pohyb.

TIP! Na dlhšie svižné prechádzky na čerstvom vzduchu nemusíte vyrážať sami. Dohodnite sa s kamarátkou alebo partnerom a uniknite tak výhovorke, že sa vám nikam nechce.

Diétne recepty na vianočné pečivo

Diétne recepty na vianočné pečivo

A ide sa piecť! Zdravé recepty, z ktorých pre vás väčšinu pripravila diétna trénerka Martina Dvořáková, zvládnete raz-dva a ešte si skvelo pochutíte. Tak ktoré sa tento rok objavia na vašom vianočnom stole?

Čokoládové labky

Linecké kolieska

Čokoládové guľôčky

Ako sa vám lowcarb pečivo podarilo?

Pochváľte sa nám alebo sa podeľte o svoj vlastný diétny recept v klubovej skupine Moja KetoDiet na Facebooku.

EXTRA TIP NA RÝCHLOCUKROVINKY

Nestíhate alebo sa vám jednoducho nechce diétne sladkosti piecť?

Siahnite po proteínových tyčinkách s arašidmi. Obsahujú minimum cukru a vďaka poctivej porcii bielkovín spoľahlivo zaženú vašu chuť na sladké.

Ochutnať tyčinky s arašidmi

Nikola Nevečeřalová copywriter na materskej KetoDiet

Autor

Nikola Nevečeřalová
Profil autora 

Pre zdravé stravovanie a pravidelný pohyb má správny zápal. Je aktívna nielen v živote, ale aj na našom blogu, kde sa môžete inšpirovať jej článkami.

Vláknina podporí nielen vaše chudnutie. Všetko, čo o nej potrebujete vedieť

Pozrite sa

Prihláste sa na odber nášho newslettra a o všetkom budete vedieť ako prvý.

Odoslaním e-⁠mailu súhlasíte so spracovaním osobných údajov