Preskočiť na kategórie produktov Preskočiť na košík Preskočiť na navigáciu

Kilogramy letia ľahšie! Po novom aj s top jedlami v balíčkoch

Vieme, ako zapálene so svojou nadváhou bojujete, a preto sa vám snažíme vašu cestu k štíhlejšej postave čo najviac uľahčiť. Prinášame novinky, vylepšujeme receptúry, aby si aj vaše chuťové poháriky diétu užili, a v neposlednom rade vylaďujeme funkčnosť diéty, aby vám išli kilogramy čo najľahšie dole.

Nie je žiadnou novinkou, že sa diétne plány KetoDiet delia na 3 rovnako dôležité kroky. A práve v týchto krokoch sme sa rozhodli urobiť pár drobných zmien. Niet sa ale čoho báť! Vysvetlíme vám, prečo tieto zmeny robíme.

Vylepšili sme diétne plány aj výhodné balíčky preto, aby ste:

  • mali väčší komfort v priebehu chudnutia,
  • vedeli, koľko sacharidov, bielkovín a tukov si v jednotlivých krokoch môžete dopriať,
  • si boli istejší v kombináciách produktov KetoDiet s bežnými potravinami,
  • netápali v tom, čo a ako máte jesť aj po skončení diétneho plánu.

Martina Dvořáková, poradkyňa KetoDiet

 

„Veľmi nás teší, že sa čoraz viac zaujímate o to, čo jete. Keď sme pred 7 rokmi s chudnutím pomocou proteínovej diéty začínali, prevažovali klienti, ktorí chceli schudnúť bez toho, aby sa zaujímali o zloženie stravy, výživové hodnoty jedál a ani toľko neriešili, čo budú jesť po ukončení diétneho plánu.

Je skvelé, že máte prehľad o tom, aké potraviny jete alebo aké by ste jesť mali. Často tiež viete, koľko akých živín by malo jedlo obsahovať, ako rozložiť jednotlivé živiny počas dňa pod. A pretože sme mladá dynamická firma, rozhodli sme sa na tento vývoj a vaše želanie reagovať, aby sa vám s KetoDiet chudlo ešte pohodlnejšie“, hovorí Martina Dvořáková, hlavná výživová poradkyňa KetoDiet.

 

 

Čo nové vás v KetoDiet čaká?

1. Jasné čísla pre prehľadnejšie chudnutie

Jednoducho uvidíte, koľko jednotlivých makroživín si v ktorom kroku diétneho plánu budete môcť dať. Pomôže vám zelený ťahák v podobe tabuľky.

3 kroky diétnych plánov KetoDiet

2. Postupné zvýšenie sacharidov

Vďaka jasným číslam budete mať skvelý prehľad o tom, koľko sacharidov, ale aj bielkovín a tukov, by ste mali každý deň v priebehu diéty jesť.

Aby ste sa na začiatku diéty ľahšie „prepli“ do ketózy, znížili sme hranicu sacharidov z 50 g na 30 g denne. Možno sa vám zdá 30 g málo, naše skúsenosti však ukázali, že ak na seba na začiatku chudnutia budete prísnejší, naštartovanie ketózy, a tým aj celého procesu chudnutia, bude jednoduchšie a efektívnejšie.

V ďalšej fáze diéty však už začnete postupne pridávať kvalitné sacharidy. V 2. kroku by ste mali zjesť 50 g sacharidov denne, aby sa ketóza ani chudnutie nezastavili a v 3. kroku zvýšite množstvo na 80 g sacharidov za deň. Svoj jedálny lístok teraz okrem bežných jedál bohatých na bielkoviny, zdravých tukov a širšieho zoznamu povolenej zeleniny po novom doplníte ďalšími druhmi obľúbeného ovocia. V 2. kroku si k existujúcemu zoznamu pripíšte maliny a od 3. kroku sa tešte napríklad na slivky, marhule, broskyne, nektárinky alebo hrozno.

Čo si postrážiť? V deň, keď si doprajete povolené množstvo ovocia (u väčšiny druhov 100 g), zjedzte už len 400 g zeleniny.
 

3. Ešte viac zdravých tukov

V jednotlivých krokoch diétnych plánov si teraz budete môcť dopriať o niečo viac zdravých tukov, a to preto:

  • aby vaša metabolická zmena súvisiaca s premenou stravy a prechodom do ketózy prebiehala čo možno najpohodlnejšie,
  • aby vaša hormonálna rovnováha zostala vyrovnaná,
  • aby ste mali aj naďalej krásnu pleť a pevné vlasy.

Koľko oleja a orechov si odteraz dáte?

  • V 1. kroku si môžete dopriať až 6 lyžíc kvalitných olejov (napr. olivového, tekvicového, kokosového, repkového) za deň. Pri orechoch sme množstvo zvýšili až na vrchovatú hrsť denne (t. j. 50 g). Jednotlivé druhy olejov a orechov medzi sebou môžete v jednom dni rozumne kombinovať.
  • V 2. a 3. kroku je to podobné ako v 1. kroku, olejov si však doprajte o lyžicu menej, teda maximálne 5 lyžíc. A to preto, že vo svojom jedálnom lístku od 2. kroku diéty ľahko zvyšujete sacharidy.

 

V zozname odporúčaných potravín na webovej stránke Čo budem jesť sme upravili všetky množstvá povolených na bielkoviny bohatých potravín, zdravých tukov, zeleniny aj ovocia tak, aby ste ľahko dodržali odporúčaný denný príjem a nemuseli počítať kalórie.

 

4. Dizajnový kufrík aj pre 2. krok. Navyše s bestsellermi vnútri

Odteraz dostanete aj výhodný balíček pre 2. krok v novom kabáte. Rovnako ako balíček pre 1. krok ho totiž oddnes balíme do krásneho dizajnového kufríka. Farby kufríkov nadväzujú na tie predchádzajúce – balíček pre 2. krok pre diétny plán BASIC zabalíme do zeleného, pre MEDIUM do modrého a pre INTENSE do žltého kufríka. Súčasťou nového kufríka bude opäť aj malý štýlový šejker so zásobníkom.

A to nie je všetko! Obsah všetkých kufríkov pre 1. krok aj pre 2. krok sme na vaše želanie vymenili. Poskladali sme do nich tie najobľúbenejšie ketojedlá a nápoje, aby ste si cestu k štíhlej línii užili. A nebojte sa, cena výhodných balíčkov sa nemení.

Prezrieť si nové kufríky

 

Balíček BASIC KetoDietBalíček MEDIUM KetoDietBalíček INTENSE KetoDiet 

Chýba vám inšpirácia alebo potrebujete pomoc? Upravili sme aj vzorové jedálne lístky pre 1., 2. aj 3. krok, ktoré si stiahnite ZADARMO vo vernostnom klube Moja KetoDiet.

 

5. Neistota po diéte nehrozí

Vieme, že po tom, čo ste sa v jednotlivých krokoch diétneho plánu podrobne naučili zásady zdravého stravovania, si aj po skončení diéty s prehľadom zvládnete svoj jedálny lístok poskladať. Aby ste však netápali, môžete sa držať nášho návrhu na „udržiavaciu fázu“, v ktorej pokojne zostaňte dlhodobo, ak vám bude vyhovovať.

V pomyselnom 4. kroku môžete zotrvať pri vzore 3. kroku. Obsah bielkovín a tukov, ktorý sa ani v diétnom pláne prakticky nemenil, zostáva aj naďalej rovnaký. Teraz opäť iba ľahko zvýšite sacharidy, a to o ďalších 20 g na deň.

Denné množstvo makroživín môže po skončení diétneho plánu vyzerať takto:
Obsah sacharidov   100 g
Obsah bielkovín    90 g
Obsah tukov   95 g

                                         

Brožúrku, ktorá vás prevedie celým diétnym plánom, si môžete takisto ZADARMO stiahnuť vo vernostnom klube Moja KetoDiet. Okrem iného v nej nájdete aj vzorový jedálny lístok po skončení diéty a tipy na prílohy obsahujúce kvalitné komplexné sacharidy.

Stať sa členom klubu

Tento článok stojí za zdieľanie!

Podpora

Potrebujete poradiť?

Ozvite sa nám a my vám poradíme ako schudnúť.

Predajné miesta

KetoDiet produkty si môžete zakúpiť u vybraných partnerov.

Mapa predajní

Majte prehľad

Prihláste sa na odber nášho newslettra a o všetkom budete vedieť ako prvý.

  • Heureka
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard