Preskočiť na kategórie produktov Preskočiť na košík Preskočiť na navigáciu

Chudnete s KetoDiet 5. - Tomáš má za sebou 1. krok

Sú tu posledné 4 dni Tomášovho chudnutia s KetoDiet. Celých 28 dní dodržiaval zásady a pravidlá prvého kroku, poctivo si pripravoval najrôznejšie ze­leninové jedlá, pravidelne pil proteínové nápoje, a aj keď jeden raz vo svojom odhodlaní zakolísal, darilo sa mu zbavovať sa nadbytočných kilogramov. Či si Tomáš splnil svoj cieľ - dostať sa s váhou pod 90 kg - na to sa pozrieme práve dnes. 

Deň 25. (pondelok) – Ako každý pondelok sa mi dnes nechce nejako nič robiť a cítim sa troška unavene. Zrejme som sa dosť nenabažil "letného" víkendu a najradšej by som zostal doma. A pretože sa mi nechcelo ani nič variť, chrúmal som v priebehu dňa len uhorky a pil som KetoDiet nápoje. Pil som vodu a mätový čaj, na čierny som nejako nemal chuť.

Deň 26. (utorok) – Všetko prebieha presne podľa plánu a ja začínam premýšľať, ako prejsť k druhému kroku. Radil som sa s online výživovými poradcami, aby bol prechod čo najplynulejší. Trocha sa bojím, že keď začnem viac jesť, kilá sa začnú vracať. KetoDiet poradca Juraj mi ale povedal, že pokiaľ vydržím v druhom kroku dostatočne dlhú dobu - ideálne vraj ten mesiac a pol - a budem dodržiavať pravidlá, nemusím sa ničoho báť.

Mám sa vyhýbať všetkým prílohám, napríklad zemiakom, ryži, cestovinám (o knedliach ani nehovorím :) a ešte chvíľku počkať s ovocím, v ktorom je hodne cukru. Zároveň mám zaradit nejakú športovú aktivitu. Odporúčal mi ľahkú aspoň 45-minútovú záťaž. To mi vyhovuje, pretože už sa vážne dosť teším na bicykel!

Tomas.jpgDeň 27. (streda) – Dnes mal kolega v práci oslavu narodenín. Dokážete si asi predstaviť, čo ma to stálo síl! Ale fakt som vydržal NEZAHRYZNÚŤ si do tých peknučkých chlebíčkov. Veď zajtra už končím, tak si to predsa takto hlúpo nepokazím! Večer som si dal jedno z mojich najobľúbenejších jedál - fazuľkové struky s cesnakom. Ňam!

Deň 28. (štvrtok) – Posledný deň prvého kroku KetoDiet! Na začiatku som veľmi neveril, že sa dostanem až sem. Ale viete čo? Váha ukazuje 89,8 kg! Fakt som to dokázal! Skoro 9 kg dole! Je to pre mňa obrovská motivácia k ďalším krokom. Najdôležitejšie je asi rozhodnutie na začiatku a myšlienka, že to robím hlavne pre seba, pre nikoho iného.

Keď potom idú kilá dole a človek sa cítí omnoho lepšie, nakopne ho to a snaží sa o to viac držať a vydržať. 23032012275b.jpg Viem, že sa teraz budem musieť viac strážiť, keď sa budem vracať k "normálnym" jedlám, ale zase si hovorím, že nejaký ten hriešik už budem omnoho lepšie korigovať - buď cvičením a alebo pomocou prote­ínových nápojov KetoDiet.

V druhom kroku sa budem snažiť ísť podľa odporúčaní poradcov - bežné jedlo zaradím na raňajky a obed. Ešte, že aj na ďalšie kroky môžem nabrať inšpiráciu v receptoch. Môj deň bude vyzerať asi takto:omeleta.jpg

Raňajky: vaječná omeleta (aj s chudou šunkou alebo 2 - 3 plátkami mozarelly), alebo nízkotučný jogurt

Desiata: proteínový nápoj KetoDiet

Obed: 120 - 150 g chudého mäsa (hovädzie, hydinové, zverina, králičie, ryby) + zelenina v dostatočnom množstve

Olovrant: proteínový nápoj KetoDiet

Večera: proteínový nápoj KetoDiet Držte mi palce!

My teraz Tomáša na našom blogu prestaneme sledovať. Sme dohovorení, že sa nám raz za čas sám ozve a pochváli sa, ako sa mu darí svoju váhu držať, čo pro to robí, či stále športuje atď. Prajeme hodne šťastia!

Vy ale s nami o Tomášovom chudnutí, proteínovej diéte a o chudnutí všeobecne môžete diskutovať na našom Facebooku.  

Tenhle článek stojí za sdílení!

Podpora

Potrebujete poradiť?

Ozvite sa nám a my vám poradíme ako schudnúť.

Predajné miesta

KetoDiet produkty si môžete zakúpiť u vybraných partnerov.

Mapa predajní

Majte prehľad

Prihláste sa na odber nášho newslettra a o všetkom budete vedieť ako prvý.

  • Heureka
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard