Preskočiť na kategórie produktov Preskočiť na košík Preskočiť na navigáciu

Ako vylepšiť palacinku už od 1. kroku diéty?

Keď ste si pred proteínovou diétou dopriali palacinku, len zriedkakedy bývala suchá. Zakaždým ste si ju natreli aspoň tenkou vrstvou marmelády alebo nutely. Je to tak? Aj preto máte teraz pocit, že si nemôžete proteínovú palacinku dať len tak bez ničoho.

A pretože sa často pýtate, čím by ste si mohli práve proteínovú palacinku hneď od začiatku diéty vylepšiť, spísali sme vám niekoľko tipov, ktoré vaše chudnutie neprekazia.

 

„Zlepšováky“ na proteínovú palacinku od 1. dňa diéty

Proteínovú palacinku si natrite alebo posypte:

  • 1 čajovou lyžičkou škorice,
  • 1 čajovou lyžičkou holandského kakaa,
  • 2 polievkovými lyžicami masla alebo rozpusteného masla, čiže ghí,
  • 2 polievkovými lyžicami orechov (mandlí, kešu, para, vlašských alebo lieskových) alebo semienok (chia, ľanovými, tekvicovými).
<img src="/https://static.ketodiet.sk/files/images/Clanky/ketodiet-palacinka-avokadova-nutella.jpg" alt="Diétna nutela" />
 

 

TIP! Kakao s avokádom = nutela

Kakao vyskúšajte v spojení s avokádom. A to v skvelej zdravej diétnej „nutele“. Pripravte si ju jednoducho podľa nášho receptu a nikto z rodiny nespozná, že sa v nej skrýva zelené ovocie, ktoré mnohým pripadá bez chuti. Ak ste práve teraz v prvom kroku, vynechajte z nátierky jahody.

Avokádová nátierka sa navyše výborne hodí aj na proteínový croissant.

 

 

Namiesto mlieka skúste jogurt

Zdá sa vám, že by mohlo byť možností na vylepšenie palacinky ešte viac? Nám tiež. A preto sme ich pár pridali.

Všetci dobre viete, že si v diétnom pláne KetoDiet môžete dopriať 200 ml mlieka denne a je jedno, či siahnete po práškovom alebo plnotučnom. Mlieko si potom môžete priliať nielen do kávy, ale si v ňom rozmiešať proteínový nápoj, smoothie alebo puding.

Ak však svojich 200 ml povoleného mlieka na deň oželiete, môžete si namiesto neho na proteínovú palacinku už od začiatku diéty natrieť jednou z týchto možností:

  • 150 g sedliackeho bieleho jogurtu s 3,5 % tuku,
  • 80 g smotanového bieleho jogurtu s 10 % tuku,
  • alebo 80 g polotučného tvarohu.

A čo je úplne najlepšie? Uvedené mliečne výrobky môžete ľubovoľne kombinovať s prvými možnosťami – so škoricou, kakaom aj povoleným množstvom orieškov či semienok.

 

Tip pre milovníkov netradičných chutí!

Pridajte si do svojho obľúbeného mliečneho výrobku z nášho výberu pár kvapiek citróna alebo trochu KetoDiet sirupu bez cukru. Na vašu voňavú palacinku sa potom budú zbiehať slinky aj susedom.

<img src="/https://static.ketodiet.sk/files/images/Clanky/ketodiet-palacinka-proteinova-maliny-ovoce.jpg" alt="Ako vylepšiť palacinku už od 1. kroku diéty?" />

 

Už od 2. kroku ešte viac dochucovadiel

Hneď ako úspešne zvládnete 1. krok diétneho plánu, palacinku môžete vylepšovať ďalej. Okrem všetkých vyššie uvedených možností si odteraz pochutnáte navyše na skyre a konečne aj na ovocí. Vyberajte si však zatiaľ len z povolených druhov, ktoré obsahujú iba malé množstvo sacharidov – t. j. jahody, čučoriedky, maliny alebo biele ríbezle.

Ak by ste náhodou začali tápať, čo si môžete a nemôžete pri diéte dať, mrknite do brožúrky, ktorú ste dostali k nákupu výhodného balíčka pre 1. krok alebo na stránku Čo budem jesť. Prípadne sú vám samozrejme k dispozícii naše výživové poradkyne.

 

Dobrú chuť!

 

Autor: Nikola Nevečeřalová

 

Predchádzajúci článok: Osvedčené diétne tipy! Ako si užiť leto bez výčitiek?

Tento článok stojí za zdieľanie!

Podpora

Potrebujete poradiť?

Ozvite sa nám a my vám poradíme ako schudnúť.

Predajné miesta

KetoDiet produkty si môžete zakúpiť u vybraných partnerov.

Mapa predajní

Majte prehľad

Prihláste sa na odber nášho newslettra a o všetkom budete vedieť ako prvý.

  • Heureka
  • PPL
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard