Zelená výpredaju! Produkty v pôvodnom kabátiku so zľavou až 40 %Vyberte si. Len do vypredania zásob.

Ako vylepšiť palacinku už od 1. kroku diéty?

11. 7. 2018Tento článok vám zaberie 3 min čítaniaNikola Nevečeřalová

Keď ste si pred proteínovou diétou dopriali palacinku, len zriedkakedy bývala suchá. Zakaždým ste si ju natreli aspoň tenkou vrstvou marmelády alebo nutely. Je to tak? Aj preto máte teraz pocit, že si nemôžete proteínovú palacinku dať len tak bez ničoho.

A pretože sa často pýtate, čím by ste si mohli práve proteínovú palacinku hneď od začiatku diéty vylepšiť, spísali sme vám niekoľko tipov, ktoré vaše chudnutie neprekazia.

Dve proteínové palacinky KetoDiet s vanilkovou príchuťou zdobené ovocím

„Zlepšováky“ na proteínovú palacinku od 1. dňa diéty

Proteínovú palacinku si natrite alebo posypte:

  • 1 čajovou lyžičkou škorice,
  • 1 čajovou lyžičkou holandského kakaa,
  • 2 polievkovými lyžicami masla alebo rozpusteného masla, čiže ghí,
  • 2 polievkovými lyžicami orechov (mandlí, kešu, para, vlašských alebo lieskových) alebo semienok (chia, ľanovými, tekvicovými).
ketodiet-palacinka-avokadova-nutella
TIP! Kakao s avokádom = nutela

 

Kakao vyskúšajte v spojení s avokádom. A to v skvelej zdravej diétnej „nutele“. Pripravte si ju jednoducho podľa nášho receptu a nikto z rodiny nespozná, že sa v nej skrýva zelené ovocie, ktoré mnohým pripadá bez chuti. Ak ste práve teraz v prvom kroku, vynechajte z nátierky jahody.

Avokádová nátierka sa navyše výborne hodí aj na proteínový croissant.

Namiesto mlieka skúste jogurt

Zdá sa vám, že by mohlo byť možností na vylepšenie palacinky ešte viac? Nám tiež. A preto sme ich pár pridali.

Všetci dobre viete, že si v diétnom pláne KetoDiet môžete dopriať 200 ml mlieka denne a je jedno, či siahnete po práškovom alebo plnotučnom. Mlieko si potom môžete priliať nielen do kávy, ale si v ňom rozmiešať proteínový nápoj, smoothie alebo puding.

Ak však svojich 200 ml povoleného mlieka na deň oželiete, môžete si namiesto neho na proteínovú palacinku už od začiatku diéty natrieť jednou z týchto možností:

  • 150 g sedliackeho bieleho jogurtu s 3,5 % tuku,
  • 80 g smotanového bieleho jogurtu s 10 % tuku,
  • alebo 80 g polotučného tvarohu.

A čo je úplne najlepšie? Uvedené mliečne výrobky môžete ľubovoľne kombinovať s prvými možnosťami – so škoricou, kakaom aj povoleným množstvom orieškov či semienok.

Tip pre milovníkov netradičných chutí!

Pridajte si do svojho obľúbeného mliečneho výrobku z nášho výberu pár kvapiek citróna alebo trochu KetoDiet sirupu bez cukru. Na vašu voňavú palacinku sa potom budú zbiehať slinky aj susedom.
ketodiet-palacinka-proteinova-maliny-ovoce

Už od 2. kroku ešte viac dochucovadiel

Hneď ako úspešne zvládnete 1. krok diétneho plánu, palacinku môžete vylepšovať ďalej. Okrem všetkých vyššie uvedených možností si odteraz pochutnáte navyše na skyre a konečne aj na ovocí. Vyberajte si však zatiaľ len z povolených druhov, ktoré obsahujú iba malé množstvo sacharidov – t. j. jahody, čučoriedky, maliny alebo biele ríbezle.

Ak by ste náhodou začali tápať, čo si môžete a nemôžete pri diéte dať, mrknite do brožúrky, ktorú ste dostali k nákupu výhodného balíčka pre 1. krok alebo na stránku Čo budem jesť. Prípadne sú vám samozrejme k dispozícii naše výživové poradkyne.

Dobrú chuť!

Nikola Nevečeřalová copywriter na materskej KetoDiet

Autor

Nikola Nevečeřalová
Profil autora 

Pre zdravé stravovanie a pravidelný pohyb má správny zápal. Je aktívna nielen v živote, ale aj na našom blogu, kde sa môžete inšpirovať jej článkami.

Prihláste sa na odber nášho newslettra a o všetkom budete vedieť ako prvý.

Odoslaním e-⁠mailu súhlasíte so spracovaním osobných údajov